El contenido de esta página requiere una versión más reciente de Adobe Flash Player.

Obtener Adobe Flash Player

català / español
Contacti'ns
Contacto
Tel. 902 022 032
info@aicon.es
Segueixi'ns a:
Facebook Twitter LinkedIn Google+
Newsletter

Inscriu-te!
Publicació mensual
2.548 inscrits

* El teu email:
* Nom i cognoms:
* Empresa:
* Escriu aquest codi:



flechaAvís legal

flechaÚltim publicat

Som partners de:
Logo sixtina

logo geinfor

Zona restringida
Nom usuari:
Contrasenya:
 

El contenido de esta página requiere una versión más reciente de Adobe Flash Player.

Obtener Adobe Flash Player

Últims articles del blog
InfoMangemant

flechaInnovar con la “coopetencia” donde el resultado de la fórmula es 1+1=3 - (Jordi Carrió - 22/01/2013)

flechaLa excusa de no tener tiempo – Editorial enero 2013 - (José María Llauger - 22/01/2013)

flechaPensamiento racional o pensamiento creativo - (Joan Vallés Pla - 19/12/2012)

flecha¿Estás bien predispuesto/a? – Editorial diciembre 2012- (José María Llauger - 19/12/2012)

Twitter

El contenido de esta página requiere una versión más reciente de Adobe Flash Player.

Obtener Adobe Flash Player



ÀMBIT ESTRATÈGIC

Tota empresa ha de saber on desitja posicionar-se i quins objectius pretén aconseguir a curt, mig i llarg termini per poder desenvolupar unes estratègies adequades que, mitjançant l’optimització dels recursos, la permetin assolir les fites definides. Això permetrà a la companyia a no centrar-se únicament en el dia a dia i actuar de forma molt activa per aconstruir un demà sostenible.

Plantejar l'estratègia d'una organització, implica tres grans passos:

flechaDeterminar on som: analitzar la situació tant interna de la companyia com externa en el mercat i el elements que hi poden influir

flechaDeterminar on volem arribar: requereix establir la missió, visió, valors i objectius, tant a nivell corporatiu com a nivell d'unitat de negoci.

flechaDeterminar com arribar-hi; és a dir, el pla estratègic: la sèrie de decisions que s'han de prendre, basades en factors com:

  • Quins productes i serveis oferir
  • Quines demandes del mercat satisfer
  • A quin segment de clients atendre
  • Quina tecnologia utilitzar (o desenvolupar)
  • Quin mètode de vendes utilitzar
  • Quina forma de distribució utilitzar
  • Quina àrea geogràfica a comercialitzar

La implementació de les estratègies requereix d'aquests passos:

flechaAssignar i procurar els recursos necessaris: financers, humans, temps, tecnologia, etc.

flechaEstablir l'estructura humana: estructura jeràrquica, equips, persones, etc.

flechaEstablir responsabilitats: cada tasca o procés ha de ser responsabilitat d'una persona o un equip.

flechaRevisar el procés: avaluar els resultats, i fer els ajustaments necessaris.

En l'àmbit estratègic AICON Consultors de Gestió desenvolupa, entre altres, projectes de:

flechaPlans estratègics

flecha Plans de màrqueting i comercials

flechaPlans de viabilitat

flechaPlans de successió

flechaTutoria i mentoring